آسیب های ماهواره ای
ساحل ادب
ادبی-اجتماعی

 

آندلس (اسپانیا) ، آینه عبرت همیشگی مسلمانان است. سرزمین آندلس نه با زور وشمشیر که با شبیخون فرهنگی از کف مسلمانان خارج شد .

هنگامی که سران مسیحی غرب وکلیسا فهمیدند که با جنگ نمی توانندجلو ی پیشروی مسلمانان رابه قلب اروپا بگیرند،تصمیم گرفتندبه بهانه ی تجارت ،زیباترین زنان اروپایی وارد آندلس شوند.

با ورود این عروسک های بزک کرده ی غربی وعشوه و ناز آنان شمشیر ها از کمر باز شد ومصرف مشروبات الکلی و زنا وانحطاط تا به جایی رسید که وقتی لشکریان صلیبی پشت دروازه های آندلس رسیدند، دیگر کسی نبود که از حدود و ثغوراسلام دفاع کند.

غرب امروز به سرکردگی صهیونیست ها به دنبال کسب تجربه اندلس برای ایران اسلامی است و شبکه های خانمان برانداز ماهواره ای همگی برای گرفتن غیرت ، تعصب ، اعتقادات دینی واخلاقی از خانواده و جوان ایرانی هستند واین کار را چنان پیچیده انجام می دهند که بسیاری از بینندگان آن ، متوجه اهداف شوم این شبکه ها نیستند.

 

برگرفته از کتاب "بشفاب های سمی " با تصرف وتلخیص    

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 4 آبان 1393برچسب:, :: 21:23 :: توسط : زرین

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل ادب و آدرس samiapoor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انجمن وبلاگ نویسان جهرم