جشنواره وبلاگ نویسی مهر مطهر
ساحل ادب
ادبی-اجتماعی

كشنبه 17 ارديبهشت 1391 09:53:42             شماره‌ خبر :1000949
ثبت آثار در جشنواره وبلاگ‌نويسی «مهر مطهر» آغاز شد

گروه فضای مجازی: مسئول كانون فرهنگی تبليغی افلاك ساری از آغاز جشنواره وبلاگ‌نويسی «مهر مطهر» در چهار محور اصلی جوان، انقلاب اسلامی، مهدويت و حجاب و عفاف از منظر شهيد مطهری خبر داد و گفت: آخرين مهلت شركت در اين مسابقه 14 خردادماه است.

سيدحسين مهدوی‌فر، مسئول كانون فرهنگی تبليغی افلاك ساری، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) از برگزاری جشنواره وبلاگ‌نويسی «مهر مطهر» به همت موسسه فرهنگی تبليغی افلاك و با همكاری معاونت جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان مازندران خبر داد و گفت: ثبت نام و ثبت آثار در اين جشنواره از 12 ارديبهشت‌ماه آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 14 خرداد در اين جشنواره ثبت كنند.

مهدوی‌فر با بيان اين كه درج پيوند به سايت مسابقه و قرار دادن پوستر مسابقه در وبلاگ الزامی است، گفت: هر فرد فقط می‌تواند يك وبلاگ را در مسابقه شركت دهد و وبلاگ‌های گروهی نيز در اين جشنواره قابل ارائه هستند.

وی با اشاره به محورهای جشنواره وبلاگ‌نويسی «مهر مطهر» عنوان كرد: «جوان از منظر شهيد مطهری»، «انقلاب اسلامی از منظر شهيد مطهری»، «مهدويت از منظر شهيد مطهری» و «حجاب و عفاف از منظر شهيد مطهری» محورهای اصلی برای شركت‌ در اين مسابقه وبلاگ‌نويسی هستند.

به گفته مهدوی‌فر ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوع‌های مسابقه، ذكر منبع برای هر مطلب، بكارگيری شيوه‌‌های نوين اطلاع‌رسانی اعم از فيد و اسكريپ‌های مورد نياز، به‌روزرسانی مستمر و منظم، معرفی لينك‌های مرتبط با موضوع وبلاگ، تعامل با ديگران، استفاده از المان‌های گرافيكی و تصاوير مناسب برای هر مطلب، استفاده از اسكريپت‌های مفيد، نظرات وبلاگ، استفاده از قالب مناسب و گرافيك مرتبط، طبقه‌بندی و موضوع‌بندی مناسب مطالب، ميزان بازديدكنندگان، وضعيت وبلاگ در موتورهای جستجو، سرعت بارگذاری وبلاگ، نوآوری و خلاقيت در بخش‌های مختلف، انتخاب عنوان و توضيح مناسب برای وبلاگ و مطالب آن، معرفی وبلاگ به صورت مختصر و مفيد و معرفی مسابقه وبلاگ‌نويسی «مهر مطهر» از مهم‌ترين معيارهای داوری آثار ارسالی به اين جشنواره هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 7:10 :: توسط : زرین

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل ادب و آدرس samiapoor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انجمن وبلاگ نویسان جهرم