تشکیل شبکه جهانی حجاب و عفاف در ایران
ساحل ادب
ادبی-اجتماعی

تشکیل شبکه جهانی حجاب و عفاف در ایران

 
رئیس بسیج جامعه زنان گفت: شبکه جهانی حجاب و عفاف به منظور تبادل تجربیات و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در تمام جهان در ایران تشکیل می‌شود.
 
 
مینو اصلانی امروز در همایش تجلیل از طلایه‌داران حجاب و عفاف که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شدف اظهار داشت: عفاف و حجاب امری ضروری برای مطرح شدن در جامعه امروزی است. بنابراین از فعالان این حوزه در کشورهای مختلف که برای فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف تلاش‌های بسیاری را کرده‌اند دعوت کرده‌ایم تا در ایران حضور یابند.

وی افزود: طلایه‌داران حجاب و عفاف در جوامع غربی و در قلب اروپا با وجود محدودیت‌های بسیار برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف تلاش می‌کنند. بنابراین در تصمیمی به منظور صدور فرهنگ حجاب و عفاف به کشورهای غیر مسلمان تلاش کردیم تا فعالان این حوزه را دور هم جمع کرده و به تبادل تجربیات بپردازیم.

رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به تأسیس شبکه جهانی حجاب و عفاف در ایران عنوان کرد: با تأسیس این شبکه فعالان بین‌المللی حجاب و عفاف با انتقال تجربیات در راه گسترش این فرهنگ به سایر کشورهای جهان تلاش خواهند کرد. اصلانی ادامه داد: ۲۴ نهاد و تشکل در داخل کشور برای راه‌اندازی ستاد حجاب و عفاف با ما همکاری کردند و تاکنون گام‌های بزرگی را برای ساماندهی و ارتباط میان فعالان این حوزه برداشته‌ایم.

وی در پایان یادآور شد: در مراسم امروز از طلایه‌داران حجاب و عفاف از کشورهایی همچون عراق، سوریه، لبنان، آمریکا، فرانسه و انگلیس و همچنین فعالان داخلی حجاب و عفاف تقدیر می‌شود.

به گزارش فارس همایش طلایه‌داران حجاب و عفاف امروز با حضور سردار نقدی رئیس بسیج جامعه مستضعفین، سردار فضلی جانشین بشیج جامعه مستضعفین، مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان، محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیت‌الله مهدوی کنی به منظور تجلیل از فعالان داخلی و بین‌المللی حوزه حجاب و عفاف در حال برگزاری است.
 
 
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
برگرفته از : کانون صدف و مروارید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 8:5 :: توسط : زرین

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل ادب و آدرس samiapoor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انجمن وبلاگ نویسان جهرم